Job98456
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Job98456


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Den Airtel brebande Kommer med breband@8mbs

Go down 
AuthorMessage
naveen98456




Number of posts : 1264
Age : 49
Registration date : 2008-03-08

Den Airtel brebande Kommer med breband@8mbs Empty
PostSubject: Den Airtel brebande Kommer med breband@8mbs   Den Airtel brebande Kommer med breband@8mbs EmptyWed 26 Mar - 15:19

Det 䲠om det b䳴 dig kan n姯t att s䧡 om 8na som Mbps planerar fr宠Airtel. Startknappen Combo 1299 planera ger 8 mbps @ endast Rs. 1299 per m审d. Om dig funderare, som 䲠bra, funderare igen. Det finns ett stort f宧ar.

Combo 1299 planerar kommer med en l?gt l姠fri anv䮤ning av endast 4GB. Extra nedladdningar laddas p堤et astronomical priss䴴er av Rs. 1.0/MB. I denna planera 1 GB skulle extra anv䮤ning kostar dig en extrahj䬰 av Rs. 1024 endast.

Kicken avslutar Combo 19999 planerar kostar endast Rs. 19 999 per m审d och kommer med en anst䮤ig 100 GB fri anv䮤ning. Extra anv䮤ning laddas p堰aisa 60 (.6 Rs) per MB.

Det combo planerar kommer med landline/uttrycker fodrar anslutning med Re.1/pulse.

Stunder I har h?bra saker om den Airtel bredbandet i f?utnan, priss䴴a 䲠om崴liga f?in smak. F?ddag I f?u lyckligt med mitt dubbelADSL-anslutningar fr宠Tata Indicom (1 obegr䮳ade Mbps) & den Dataone bredbandet (256 Kbps obegr䮳ade plus). Jag avslutar upp att betala drygt Rs 5, 000 f?嬩tlighet, och fred av varar besv䲡d. Appell mig, n䲠de startar att ge 8 Mbps med obegr䮳ad anv䮤ning och med en prislapp av mindre 䮠Rs 5000/m审d.
Back to top Go down
 
Den Airtel brebande Kommer med breband@8mbs
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Airtel Broadband & Telephone Srvcs is Airtel Telemedia
» Airtel Broadband & Telephone Srvcs is Airtel Telemedia
» Airtel Broadband & Telephone is now Airtel Telemedia
» Free Airtel GPRS, only Airtel
» Airtel to reduce broadband rates.(Internet)(Airtel Broadband and Telephone Services)(Brief Article)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Job98456 :: Airtel Broadband-
Jump to: