Job98456
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Job98456


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 BSNL DataOne - tj䮳te- v䲬ds Crappiest bredband

Go down 
AuthorMessage
naveen98456




Number of posts : 1264
Age : 49
Registration date : 2008-03-08

BSNL DataOne - tj䮳te- v䲬ds Crappiest bredband Empty
PostSubject: BSNL DataOne - tj䮳te- v䲬ds Crappiest bredband   BSNL DataOne - tj䮳te- v䲬ds Crappiest bredband EmptyThu 3 Apr - 16:42

BSNL DataOne 䲠otvivelaktigt tj䮳te- v䲬dens v䲳t bredband, och jag har sett m宧a.

Det tj䮳te- 䲠oregelbundet. It frequently gets disconnected and stays disconnected for hours. Total- kan jag vara till nytta deras skitd嬩gt servar f?mkring 30-40% av tiden p堢䳴. Den v䲳t delen av deras tj䮳te- 䲠att den f岠ofta kopplade fr宠varje f崡l noterar. P嬩tlighet 䲠icke existerande.

Kundtj䮳t? Finns inte f?ll praktiskt 䭮ar.

Kundtj䮳tteknikerna fr姡r dig att till appellen annan numrerar, som de medger ?t deras cluelessness (och klandra ledning). Annat numrerar 䲠s䬬an, om n姯nsin, valt. N䲠de v䬪s de bekr䦴ar bara att ett problem finns. De ger inte dig med en ber䫮ad tid, d堰roblemet ska fixas, inte ska dem ger n姲a specificerar p堰roblemet. Mest av deras problem 䲠p堤eras tj䮳te- posterar.

tj䮳te- 24/7 䲠fr䭭ande terminologi. Ingen teknisk service eller kundtj䮳t finns p場illbringa veckoslutet. Och det tj䮳te- g岠vanligt besegrar tillbringar veckoslutet p嬠och stag besegrar kassal夡n m室ag. Du skulle 䲠lycklig att f堤et 崥rst䬬t vid den M室ag aftonen.

BTW: F?ddag I p堥n kick avslutar planerar Rs 1.300 f?56 Kbps & ?f?g f?ata 4Gb. Jag skulle kopplar i en del av en underst?, s堳nart som det finns n姯n konkurrent som ger liknande tj䮳te- i Kolkata p堪䭦?rt, priss䴴er.

BSNL har omdefinerat ”bredbandet” f?ig, i den v䲳t m?gheten l宧t
Back to top Go down
 
BSNL DataOne - tj䮳te- v䲬ds Crappiest bredband
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» BSNL Dataone broadband: World's Crappiest Broadband Service Just Got Crappier.
» BSNL Broadband - BSNL DataOne, General Thoughts
» BSNL Dataone CD?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Job98456 :: BSNL Broadband-
Jump to: